About


Het online magazine over style, hotspots en travel voor hem en haar. Een thuisbasis voor explorers die zich willen laten inspireren met artikelen over mode, hotspots en reizen.

Naast het posten van dagelijks content op de blog, brengt The Urbanites vier keer per jaar een digitaal magazine uit. Het digitale magazine is goed leesbaar op tablets en smartphones. The Urbanites werkt samen met vaste freelancers die ieder zijn of haar eigen expertise hebben. Op deze manier levert The Urbanites elke editie hoogwaardige content.

Urbanites zijn mannen en vrouwen die zich het prettigst voelen in een grote stad, leeftijdscategorie tussen 19 – 40 jaar, een druk sociaal leven hebben, altijd on the go zijn, bewust zijn van wat er speelt in populaire media, trendgevoelig en het lijden aan FOMO: the Fear of Missing Out.

Schermafbeelding 2017-02-10 om 21.46.57

Founder
Lars Tibben | lars@the-urbanites.nl
Instagram @larstibben

Oprichter van The Urbanites en The Denim Daily. Naast deze twee online magazines runt Lars ook een content bureau, SEC Agency. Gespecialiseerd in het creëren van video content voor bedrijven. Zijn klanten zijn o.a. Deliveroo, Heineken, Cathay Pacific en Perry Sport.

Facebook


Volg ons op Facebook!